Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

LOL

Friss topikok

  • sepu (törölt): ..tetszik... (2008.11.28. 08:21) Zene...
  • ms green: nos, épp a keresés a lényeg, nem is igazán az, amit keresünk. a dobozos dolog meg nagyon tetszik, ... (2008.11.24. 23:17) keresés
  • SEPU: Helyes!!!!!! ;) (2008.11.17. 18:19) na...
  • exer: Használd egészséggel ^^ (2008.10.30. 00:26) bla....bla...bla
  • angihej: Szerintem a gólyanapból bőven elég a nap is XD sőt... (2008.09.28. 21:34) Gólyaság, miegymás

Semmiség...

2007.10.08. 23:28 | edraven | Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapok

    Mivel igen régen post -oltam már, gondoltam itt az ideje egy újabb irománynak. Valójában az utóbbi pár napban mondhatni nem történt semmi érdekes. Zajlott az élet meg ilyesmi. Megnéztem a Dellamorte Dellamore című filmet. Ez is egy olyan típusú film ami vagy bejön de akkor nagyon, vagy nem jön be és azt mondhatni rá, hogy szar. Persze én a betegek közé tartozom, tehát nekem bejött, nagyon is. Rengeteg jó mondanivalója van a filmnek ha észreveszi az ember. Ha csak amolyan szimpla filmként ül neki valaki akkor lehet nem fog neki bejönni. Többet nem írok róla, akit érdekel az nézzen utána, vagy akár meg is nézheti.


    Számomra egy kellemes hír, hogy hamarosan kiadják az Ubuntu linux új verzióját. Már le is adtam az előrendelésem egy eredeti példányra, amit természetesen ingyen elküldenek postán. Persze le is tölthetném a kiadás napján, de ha már van ilyen lehetőség akkor miért is ne? :) Itt megemlíteném hogy hála és köszönet Exer-nek a mostani kiadás CD-jéért. Itt figyel az asztalomon :)


    Van azonban negatív dolog is, bár az nem pár napja tart. Rendeltem egy könyvet több mint egy hónapja és még mindig nem kaptam meg. Nem is lenne ezzel baj, ha az oldal ahonnan rendeltem legalább egy e-mail-re méltatott volna, és szóltak volna, hogy miért is nem kaptam meg a könyvet egy héten belül. Tudom, hogy olyat rendeltem ami kicsit ritkább, de ha nincs raktáron akkor illő lenne feltüntetni a honlapjukon, hogy az olyan balga idióták mint én ne akarják megrendelni. Ez a könyv egyébként nem más mint: Douglas Adams – Dirk Gently Holisztikus Nyomozó Irodája. Akinek esetleg megvan és nem kell neki attól szívesen megvenném.


    Ez a mai post nem olyan mint amiket irkáltam eddig, de nem is akarok mindenkit mindig nyomasztani. Meg az igazat megvallva egyszerűen nem volt semmi konkrét ötletem, de írhatnékom volt. Persze ilyen post nemsok lesz.... ne örüljetek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://braincream.blog.hu/api/trackback/id/tr85190742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása