Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

LOL

Friss topikok

  • sepu (törölt): ..tetszik... (2008.11.28. 08:21) Zene...
  • ms green: nos, épp a keresés a lényeg, nem is igazán az, amit keresünk. a dobozos dolog meg nagyon tetszik, ... (2008.11.24. 23:17) keresés
  • SEPU: Helyes!!!!!! ;) (2008.11.17. 18:19) na...
  • exer: Használd egészséggel ^^ (2008.10.30. 00:26) bla....bla...bla
  • angihej: Szerintem a gólyanapból bőven elég a nap is XD sőt... (2008.09.28. 21:34) Gólyaság, miegymás

Gólyaság, miegymás

2008.09.24. 20:33 | edraven | 3 komment

    Ma Gólyanap volt a suliban. Bizony! Nem Gólyahét, hanem nap. Bár igazából engem ez az egész nem is kellene, hogy érdekeljen, mert eddig sem voltam oda érte, ezután sem leszek. Viszont azért elég érdekes, hogy az eddigi egy hetes dolog leredukálódott egy napos valamire, aminek mondanom sem kell, nincs sok értelme. Meghívtak pár helyi zenekart is, amik ugyan nem rosszak, de bárzenét játszanak, ami a sok surmónak nem is igen felel meg, vagy inkább csak lesz*rják. Nem is értem minek meghívni ilyen zenekarokat olyan helyre ahol nem értékeli őket szinte senki. Persze az este nagy sztárvendége Dj Budai... még jó, hogy nem kell ottlennem, mert az agyam maradéka is cseppfolyóssá válna. Ennyivel le is lehet tudni a gólyanapot... legalábbis nekem.

 

    Megszereztem régi kedvenc filmem rendezői változatát. A film nem más mint a: Leon a profi. Érdekes hangulatú kis film, amit az ember szívesen megles többször is, nem úgy mint a mai filmek nagy részét. Ha komolyabban belegondolok az utóbbi időben nem született olyan film ami komolyabb nyomott hagyott volna bennem. Minden tele van Mátrixos effektekkel amik ugyan nem rosszak, csak már valljuk be lerágott csont már az egész. Persze a mai emberek nagy részének erre van szüksége. Mindegy csak látványos legyen . Olvasni már szinte tényleg luxus. Minek is az ha van helyette bambulnivaló.

 

    Persze ma is elkaptam egy kellemes beszélgetést két csaj között a suliban. "Ne menjünk erre a helyre mert drága, inkább menjünk oda mert ott minket mindig meghívnak." Éljen! Még jó, hogy nem járok velük bulizni. Voltam velük párszor de elég is volt... kis pia és máris megy az ordibálás, meg a nagy kacagás, és a mindenkinek beszólogatás. Na nekem ez nem kell. Ha majd egyszer valaki lekever nekik egyet majd lehet rájönnek, hogy nem mindenki olyan lovagias, hogy ha beszólnak neki azt letudja max egy kellemes válasszal.

A bejegyzés trackback címe:

https://braincream.blog.hu/api/trackback/id/tr82679993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exer · http://exerblog.info 2008.09.28. 10:22:11

Pár napja agyalok, milyen okosságot lehetne ehhez hozzáfűzni... de semmilyet :D

edraven · http://braincream.blog.hu 2008.09.28. 21:25:21

Én se tudok mit hozzátenni... ez így van kész :D:D

angihej 2008.09.28. 21:34:17

Szerintem a gólyanapból bőven elég a nap is XD sőt...
süti beállítások módosítása