Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

LOL

Friss topikok

  • sepu (törölt): ..tetszik... (2008.11.28. 08:21) Zene...
  • ms green: nos, épp a keresés a lényeg, nem is igazán az, amit keresünk. a dobozos dolog meg nagyon tetszik, ... (2008.11.24. 23:17) keresés
  • SEPU: Helyes!!!!!! ;) (2008.11.17. 18:19) na...
  • exer: Használd egészséggel ^^ (2008.10.30. 00:26) bla....bla...bla
  • angihej: Szerintem a gólyanapból bőven elég a nap is XD sőt... (2008.09.28. 21:34) Gólyaság, miegymás

bla....bla...bla

2008.10.29. 22:12 | edraven | 1 komment

    Megint eljött annak az ideje, hogy megeresszek egy post-ot. Suliról nem írok most, mert annyira nem történt mostanában semmi egetverő azt leszámítva, hogy majdnem leégett. De persze nem éget le tehát minden maradta a rendes kerékvágásban. Nyakunkon a világválság. Ehhez nem is fűznék többet mint, hogy ez bizony elég kellemetlen.

 

    Kedvesem végre megszerezte a könyvet amire vágyott, ami nem más mint: Dirk Gentley Holisztikus Nyomozóirodája – Douglas Adams-től. Ebben csak az a pláne, hogy szinte alig lehet hozzájutni. Amikor nekiálltunk neten keresgélni utána, nem jártunk valami sok sikerrel, mert ahol azt remélte az ember, hogy van ott valójában nem volt, persze ezt nem kell feltüntetnie egy on-line shop lapján. Sebaj, folytattuk a keresgélést tovább. On-line antikváriumban volt egy potom 8000 Ft-ért ami azért kicsit sok érte, de akkor még úgy láttuk, hogy nem lesz más megoldás, mert régen volt utoljára kiadva. De beütött a szerencse, és egy on-line shop -ban volt belőle. Persze azért kerestünk tovább, mert valaki az orrunk előtt megvette az antikváriumtól azt az egy példányt. Persze így természetesen harmadannyiért megkapta kedvesem ugyanazt. Megvan az öröm.

 

    Persze az öröm nekem is megvan. Nagy döntésre szántam el magam és rendszert váltottam. Na persze nem kell rosszra gondolni, operációs rendszerről van szó. Jó egy éve már annak, hogy felhagytam az MS Windows -al és Ubuntu linux -ra váltottam. Ezzel el is voltam egy jó darabig, viszont sok olyan csomagja is van ami nem igazán stabil, illetve csinált olyan dolgokat amikre nem leltem magyarázatot. Sebaj, elhatároztam, hogy váltok. Debian lenny lett a kiválasztott, amit azóta nagy örömmel használok. Gyors, stabil, megbízható. Úgy látom jó barátom lesz a Debian.

A bejegyzés trackback címe:

https://braincream.blog.hu/api/trackback/id/tr43739487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exer · http://exerblog.info 2008.10.30. 00:26:40

Használd egészséggel ^^
süti beállítások módosítása