Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

LOL

Friss topikok

  • sepu (törölt): ..tetszik... (2008.11.28. 08:21) Zene...
  • ms green: nos, épp a keresés a lényeg, nem is igazán az, amit keresünk. a dobozos dolog meg nagyon tetszik, ... (2008.11.24. 23:17) keresés
  • SEPU: Helyes!!!!!! ;) (2008.11.17. 18:19) na...
  • exer: Használd egészséggel ^^ (2008.10.30. 00:26) bla....bla...bla
  • angihej: Szerintem a gólyanapból bőven elég a nap is XD sőt... (2008.09.28. 21:34) Gólyaság, miegymás

braincream

Ez a blog sok dologról szólhat... főleg persze saját agyamban keringő golndolatokkal van tele.... agymenet tőlem... semmi egyéb

Megjöttem...:D

2007.10.16. 23:05 | edraven | Szólj hozzá!

    Nos, az utóbbi időben igencsak elhanyagoltam a blogomat. Ennek részben betudható az asztali gépem meghibásodása, illetve rengeteg egyéb ügyes bajos dolog melyeket részben már sikerült megoldanom szerencsére. Ha minden jól megy akkor innentől megint több post lesz majd várható tőlem, hogy ennek meg ki örül meg ki nem az nem érdekel. Nézzük csak mi minden történt az utolsó semmitmondó post óta. Végre vettem egy notebook -ot. Lehet ez nem mindenkinek végszükséglet, viszont nekem az asztali már lassan őskövületnek fog számítani, mindemellett pedig a monitor is fókuszhibás lett. Úgy gondolom ideje volt már tehát beinvesztálnom egy notebookra.


    Korábban már írtam egy műtétemről. Most nem írnám le megint, tehát aki nem olvasta az ha akarja keresse meg. Szóval, köszönhetően a kellemes időjárásnak és a vele járó frontoknak fájt párszor a bal tüdőm. Nem volt ez igazából gáz, csak kicsit idegesített. Voltam a hétvégén sörözni egy barátommal, és egy baromi jó dolgot vettem észre az egyik törzshelyünkön. Több helyre is ki volt rakva, hogy 18 éven aluliak nem tartózkodhatnak a sörözőn belül illetve a teraszán sem. Nagyon helyes dolognak tartom. Igaz mindenki kipróbálja az ivást is fiatalon, de azért amikor egy pub-ba megy be egy 13 éves és kérni akar egy fél valamit, hát nem is tudom... szívesen fülön vágnám és hazazavarnám. Persze az se semmi amikor egy ilyennek szívesen ki is adják a piát. Az olyan pultosra megint csak érvényes a fülön vágás. Egyébként sem lehet már beférni a kölyköktől a különböző szórakozó helyekre, tehát örülhetek, lehet több helyem lesz.


    Ma bementem egy számtech boltba, hogy vegyek egy USB lámpát. Ez szerintem semmiképp sem egy olyan nagyon furcsa vagy felesleges dolog, illetve ha valaki ilyet vesz, annak szüksége is van rá. Tehát bementem és feltettem a kérdést, hogy van e. Az eladó meg teljesen flegmán visszavágta, hogy nem tartunk ilyesmit. Mintha USB guminőt akartam volna venni. Miért baj az egy eladónak ha vevő van a boltban? végül is ha nincsenek vevők akkor neki nincs állása. Kicsit reagálhatott volna értelmesebben is. Sebaj, végül is egy másik üzletben találtam és meg is vettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://braincream.blog.hu/api/trackback/id/tr33198695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása