Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

LOL

Friss topikok

  • sepu (törölt): ..tetszik... (2008.11.28. 08:21) Zene...
  • ms green: nos, épp a keresés a lényeg, nem is igazán az, amit keresünk. a dobozos dolog meg nagyon tetszik, ... (2008.11.24. 23:17) keresés
  • SEPU: Helyes!!!!!! ;) (2008.11.17. 18:19) na...
  • exer: Használd egészséggel ^^ (2008.10.30. 00:26) bla....bla...bla
  • angihej: Szerintem a gólyanapból bőven elég a nap is XD sőt... (2008.09.28. 21:34) Gólyaság, miegymás

Dohányzás

2007.11.28. 21:31 | edraven | Szólj hozzá!

    Hamarosan egy éve, hogy leszoktam a cigizésről. Természetesen ez nagy részben köszönhető a tavalyi műtétemnek. Persze a dokik szerint nem azért történt a dolog, (ha valakit érdekel akkor itt megtalálja: http://braincream.blog.hu/2007/09/29/regi_betegseg_beteg_regi_vinyo ) mégis jobbnak tűnt a dolgot abbahagyni. Érdekes dolog volt, hiszen el sem tudtam képzelni, hogy fel tudok kelni a reggeli cigi nélkül is amit a kávémhoz toltam mindig. Mindenesetre igen nehezemre esett az első pár hétben megállni a dolgot. Való igaz, hogy az első hét a legrosszabb, érdekes módon arról már kevesebben beszélnek, hogy mi van utána. Nos, egy év távlatából nézve még mindig valamennyire a dohányzásom hatása alatt vagyok.


    Minden második álmomban cigizek, ami nem túl vidító, lévén, hogy a felkelési kómám közben mindig azt hiszem, hogy visszaszoktam. Persze az tény, hogy kívánni már nem kívánom, sőt, rájöttem igen büdös dolog tud lenni. Az első pozitív dolog az egészben a szaglásom visszajavulása volt, aminek igen örülök. Rájöttem, hogy az erős dohányosoknak mint amilyen én is voltam, igencsak hamuzó szaguk van. Nos, ha belegondolok, hogy nekem is az volt... hát... sajnálom azon nemdohányzó ismerőseimet akik mellett ültem, vagy egyéb dolog miatt voltam a közelükben.


    Nem utolsó szempont az sem, hogy nem megy el majdnem évi 120000 Ft cigire... számolja csak ki aki nem hiszi :D Rengeteg pénzt el lehet költeni cigire, aminek azért lenne máshol is helye, így ez is egy érv ellene.

A bejegyzés trackback címe:

https://braincream.blog.hu/api/trackback/id/tr81246013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása